Translate

čtvrtek 18. února 2016

paletka 50 a jeden odstín šedi

Přání podle paletky mi většinou bývá velmi blízké. Podle zadaných barev vytvořím pomocí distress inků anebo akvarelovými pastelkami podklad, případně vyberu "hotový" SB papír a ladím původní myšlenku k sobě. Ale pokud chybí "živé" barvy, jsem takzvaně "nahraná", jako v případě této paletky s odstíny šedi. Povolena byla navíc barva denimu, domodra.
 


K zadání jsem sedala několik dní a vždy jsem zase tvoření odložila,... Postupně jsem se dopracovala k jarnímu sněženkovému přání. Razítko mi pomohlo k tomu, abych nemusela moc vybarvovat...
Na podklad jsem použila starou "volební obálku" na kterou jsem napatlala bílou akrylovou barvu. Pomocí kružítka jsem vytvořila oblouk a slepila přání dohromady. Na zdobení jsem ještě utrhla kousky washi pásek a přilepila čistě bílý květ.








Žádné komentáře:

Okomentovat