Translate

pátek 26. února 2016

50 odstínů šedi

50 odstínů šedi je název únorové challenge Pretty Papers. Zadáním bylo vytvořit projekt s použitím odstínů šedé, černou a bílou a povolena byla i jedna doplňková barva. Já jsem si vybrala oblíbenou tyrkysově modrou a na oživení jsem přidala stříbrnou, která dělá přání luxusnějším.

Celé přání jsem vytvořila z šedého základu, na něj jsem natiskla černě razítko výrobce prima marketing a z pravé strany jsem natřela část akrylovou bílou barvou. Na ni jsem otiskla rozpraskanou (krakelovací) texturu a do levé části jsem otiskla a následně horkým embossem vytvořila stříbrné kaňky. ...a pustila jsem se do zdobení... Natřela jsem chipboardy bílou, tyrkysovou a stříbrnou barvou, nalepila jsem washi pásky, enamelky, flitry a výseky ozubených kol. Na závěr ještě text.

takto vypadá kompletní razítko. Protože se mi nelíbí motýli (zdají se mi na projektech až kýčovití) , snažila jsem se aspoň ty malé co nejvíce překrýt ;)

A ještě jedna detailní fotografie:



Žádné komentáře:

Okomentovat