Translate

úterý 16. listopadu 2021

Vánoční přání s andělem od Raphaela – v bílé

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu. Vrstvila jsem scrapbookové papíry (Studio Light – essentials Diy Block – Winter Wonderland | Lexi design – Christmas Nutcracker | Paper Heaven – White as Snow), výseky, chipboardy, peří a svorku. Hlavním motivem je otisk razítka anděla od Raphaela, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. Razítko je moje autorské, anděla jsem překreslila podle obrazu a realizovala technikou linorytu. Dolepila jsem třpytivé samolepicí body a vlajku s otiskem textového razítka. Přání jsem ručně prošila.


S přáním se účastním challenge podle sketche na blogu Atlantic Hearts Sketch Challenge.



3 komentáře:

  1. Very sweet card. I like the muted colors.
    Thanks for sharing with Atlantic Hearts Sketch Challenge.
    Patty S, Design Team

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing details in coloring and stitching! Thank you so much for sharing your card with us at Atlantic Hearts Sketch Challenge this week. ~Dena J, DT

    OdpovědětVymazat
  3. Jaká krásná karta. Miluji všechny jemné prvky a bílé, šedé a opálené barvy. Je to tak hezké. Doufám, že to bylo přeloženo dobře, protože používám Překladač Google. Děkujeme, že jste se tento týden připojili k nám na Atlantic Hearts Sketch Challenge. Doufáme, že se opět uvidíme. Anna, projekční tým

    OdpovědětVymazat