Translate

sobota 6. listopadu 2021

Vánoční přání na saních s dárkem

Přání jsem vytvořila na čtvercovém bílém základu, vrstvila jsem na sebe SB čtvrtky (Craft O´Clock – Snowy Winterland, Studio Light – essentials Diy Block – Winter Wonderland), vystřižené motivy (LemonCraft – doplňková sada na vystřihování Natural Christmas), zlatou nit a chipboard. Do spodní části jsem umístila vlajku s textem. Na podkladovou čtvrtku jsem nanesla pomocí šablony strukturovací pastu s motivem hvězd. Přání jsem ručně prošila.

S přáním se účastním challenge na blogu Sparkles Christmas Challenges na téma "Christmas Presents"



4 komentáře:

  1. Such a fun image! Love the cool colors - perfect for Winter! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdpovědětVymazat
  2. What a classy card,Loving the scene and the present.Simply beautiful. Perfect for us at Sparkles Christmas. Good luck. Hugs Debs DT xx

    OdpovědětVymazat
  3. This is lovely. A beautiful vintage card. Thanks for joining my challenge at Sparkles Christmas. Love Dawn x

    OdpovědětVymazat
  4. Love this! It reminds me of sledding in my childhood. Beautiful card! Thanks for joining us at Sparkles Christmas Challenges! Hope to see you in the gallery again soon!

    OdpovědětVymazat