Translate

středa 17. listopadu 2021

Vánoční přání "Nesu stromeček" s baňkami a rampouchy

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu pomocí vrstvení SB papírů. Jako podklad jsem zvolila čtvrtku First Edition ze sady White Christmas, vlajku jsem vystřihla ze čtvrtky p13 – Dreamland. Použila jsem vystřižené motivy (Lemoncraft – natural Christmas), chipboard, metalickou washi pásku, umělé sekané krystaly a opatinovaný štítek s narazítkovaným textem. Přání jsem ručně prošila.


 S přáním se účastním challenge na blogu Double "D" Challenges na téma: Trees.

 

1 komentář:

  1. OH WOW this is just adorable! LOVE IT!!! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Trees’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat