Translate

středa 14. dubna 2021

Vánoční přání se sáňkami

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, použila jsem papíry LaseroweLOVE ze sady Shabby Winter. Papíry jsem vrstvila na sebe a proložila papírovou bordurou s motivem sněhových vloček, podél okrajů jsem ručně prošila. Doplnila jsem výseky sněhových vloček a půlperličkami, na závěr jsem otiskla textové razítko.


S přáním se účastním soutěže na blogu Christmas Kickstart Challenge na téma "You Sleigh Me!"

a soutěže na blogu Christmas 24 Challenge na téma "People, Snow"


6 komentářů:

  1. What a gorgeous image and such lovely colours too. Thanks for playing at Christmas Kickstart, Jo x

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful card. thank you for joining Christmas 24 challenge. anesha

    OdpovědětVymazat
  3. I love layers and colors on your card. Thank you for playing along Christmas24.

    OdpovědětVymazat
  4. So delicate and pretty, love the pink and grey colour scheme
    Jane
    Guest Designer at Christmas Kickstart

    OdpovědětVymazat
  5. C’est adorable Sona, merci de jouer avec nous chez Christmas 24, biz

    OdpovědětVymazat
  6. This is super. I do like the image you've used and the lovely soft colours. Super take on the challenge. Sorry to be so late commenting. Thanks for playing along with our Snow People challenge at Christmas 24. Deborah, DT.

    OdpovědětVymazat