Translate

pátek 23. dubna 2021

UNI přání s koněm na dřevě

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu. Jako podklad jsem použila scrapbookový papír s motivem dřeva na něj jsem vrstvila další papíry. Hlavním prvkem je kruhový výsek s otiskem razítka koně, po okraji opatinovaný. Doplnila jsem výsekem podkovy a svorkami. Do spodní části jsem otiskla textové razítko (technika horkého embossu).



S přáním se účastním soutěže na blogu Creative Crafting Uncles na téma "Fathers Day"


a na blogu Girlz Creative Craft na téma "Mannenkaart".



1 komentář:

  1. Wow... the horse is amazing! Great card.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Co-Owner* Easter-Fun Challenge
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    OdpovědětVymazat