Translate

čtvrtek 22. dubna 2021

Přání s koněm hnědomodré

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu. Jako podklad jsem použila scrapbookový papír z vánoční sady UHK Gallery – Old Fashioned Christmas, na něj jsem vrstvila čtvrtku Scrapmir – Rustic Winter s motivem dřeva v tmavomodré barvě, kterou jsem podél okrajů ručně prošila. Hlavním motivem je otisk razítka koně, vybarvený akvarelovými pastelkami. Doplnila jsem výsekem podkovy a svorkami.


S přáním se účastním soutěže na blogu The Male Room na téma "Wood".



6 komentářů:

  1. Beautiful project.
    Thank you for sharing your creative talents with us at The Male Room.
    Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
    Majda DT

    OdpovědětVymazat
  2. Super card. Great combination of colours and I love the blue wood paper. Thanks for playing along with The Male Room. X

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné přání! Obdivuji tvoje vybarvení koně akvarelovými pastelkami. Já se s tím pořád peru. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. OH! What a wonderful image and card. Sorry to be so late in commenting, life got in the way! Thank you so much for joining us in our Wood challenge at The Male Room Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
    Faith DT

    OdpovědětVymazat
  5. You did a great masculine card with the horse and the wood backround! Thank you for sharing your creative talents with us at The Male Room.

    Maja, DT

    OdpovědětVymazat