Translate

pátek 8. ledna 2016

The Card Concept 46 – A warm heart

Předlohou pro Card Concept č. 46 byla tentokrát fotografie.


Nechala jsem se inspirovat srdíčkem a hřejivým šálkem kávy, hnědou a červenou barevností v kombinaci ledově šedomodré. Motiv jsem zpracovala formou jednotlivých čtverečků a na závěr doplnila textilií a textilními růžičkami. Textura kávových zrn je vytvořena otiskem ručně rytého razítka, srdce jsem namalovala akrylovými barvami na předem nalepený čtvereček s motivem starých novin. Podklad je ručně barvený pomocí Distress Inků s otiskem razítka Prima marketing.



Na téma "Kávové čtverečky" jsem zpracovala ještě jedno přání. Tentokrát jsem ho doplnila papírovou květinou, výsekem větvičky a půlperličkami.


3 komentáře:

  1. A very lovely shabby, vintage card! Thanks for joining us at The Card Concept Challenge!

    OdpovědětVymazat
  2. So very pretty! Thanks for joining us at The Card Concept!

    OdpovědětVymazat
  3. Senzační! Naprosto jsi vystihla atmosféru obrázku a vzniklo úžasné přání!

    OdpovědětVymazat