Translate

sobota 23. ledna 2016

3D projekt Napkin fold card

Napkin fold card je časově náročnější skládané přání. Vypadá ale velmi efektně.
Přání jsem skládala podle tohoto schématu. Základem je čtvercový formát. Já jsem si zvolila pro konečnou velikost přání 10 × 10 cm, proto jsem naformátovala čtvrtku na 20 × 20 cm a z té pak přání složila.


Aby se přání samo nerozkládalo, vytvořila jsem "převázání" pomocí slepené širší stuhy, kterou jsem ozdobila krajkou, textilií, papírovými květy, vintage fotografií a umělým kamínkem. Tvořila jsem z čistě bílé čtvrtky vyšší gramáže a poté jsem zdobila SB papíry, po okrajích jsou opatinované, aby dokreslily celkový vintage vzhled. Použila jsem zbytkové odstřižky a poskládala k sobě, aby ladily.
Přání jsem doplnila ještě malým bílým ozdobným kolíčkem s mašlí a kamínkem.





1 komentář:

  1. Úžasně romantické! Tvoje výhra v soutěži je zasloužená (bylas' i můj favorit)

    OdpovědětVymazat