Translate

pondělí 17. října 2022

Vánoční přání "Cinnamon Christmas" s vesnicí a dívkou

Přání jsem vytvořila na čtvercovém bílém základu. Jako podklad jsem použila čtvrtku Lexi design ze sady Cinnamon Christmas, na kterou jsem přes šablonu nanesla strukturovací pastu. Doplnila jsem vystřiženými motivy, chipboardem a flitry. Do spodní části jsem umístila opatinovanou vlajku s otiskem textového razítka. Přání jsem ručně prošila.


 

S přáním se účastním challenge na blogu ABC Christmas Challenge
na téma: U – Unusal Christmas Colours and V – Velvet.
Vybrala jsem "U" s netradiční barevností tmavomodrofialové s oranžovou. 




1 komentář:

  1. Such an unusual colour scheme - perfect for our challenge - and so very effective. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdpovědětVymazat