Translate

pátek 7. října 2022

Přání kraft s historickým autem

Přání jsem vytvořila na kraft čtvercovém základu. Vrstvila jsem různé scrapbookové papíry (na podklad jsem použila čtvrtku ze sady Collateral Rust od Paper Pad), kraft čtvrtku, washi pásku, výseky, visačku, chipboardy, vystřižené motivy. Hlavním prvkem je obrázek s historickým vozem (Craft O´Clock – Age of Technology). Přání jsem ručně prošila. Do spodní části jsem umístila opatinovanou vlajku s otiskem textového razítka. Doplnila jsem enamelky.



S přáním se účastním říjnové challenge na blogu Kartkowe ABC
na téma "S" jak samochód/samolot (auto/letadlo),



2 komentáře:

  1. Bardzo fajna :) dziękujemy, że bawisz się z nami Kartkowe ABC

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přání :). Děkujeme, že jste si zahráli s Kartkowe ABC :)

    OdpovědětVymazat