Translate

pondělí 2. srpna 2021

Vánoční přání s jelenem, modře glitrové

Přání jsem vytvořila na čtvercovém kraft základu, jako podklad jsem zvolila glitrovou čtvrtku BoBunny (Back to Backs, Snowfall cabin). Na čtvrtku jsem pomocí šablony nanesla strukturovací pastu s motivem hvězd. Hlavním prvkem je obdélný formát s otiskem razítka jelena. Formát jsem opatinovala a ručně prošila. Doplnila jsem chipboardy, provázkem a svorkou.


S přáním se účastním soutěže na blogu 52 Weeks to Christmas,
kde jsem splnila podmínky dvojnásobně ;)
Pro první řádek: dennenboom, sterren, sneeuw
Pro třetí řádek: glitter, rendier, blauw,


a na blogu  Craftyhazelnut´s Christmas Challenge 553.




6 komentářů:

  1. Hele mooie kaart !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    OdpovědětVymazat
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, mooie achtergrond papier heb je gebruikt. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    OdpovědětVymazat
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    OdpovědětVymazat
  4. Een hele mooie kerstkaart heb je gemaakt Soña. Prachtig die stempel en alles zo mooi met elkaar gecombineerd.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful card.
    thanks for joining us at 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful card, Sona! Thanks for joining our challenge at 52WTC.
    Greetings,
    Jantine DT 52WTC

    OdpovědětVymazat