Translate

středa 11. srpna 2021

Univerzální vintage přání s motýly pro ženy

Přání jsem vytvořila na kraft základu velikosti A6. Použila jsem SB papíry AltairArt ze sady Butterfly Effect. Vrstvila jsem kruhový výsek, krajku, kovovou rozetu jsem připevnila pomocí historizující ozdobné svorky, vystřižené motivy, chipboard, papírovou růži a umělé sekané kamínky. Hlavním prvkem je otisk razítka dámy, který jsem opatinovala a umístila v podobě vlajky. Přání jsem místy ručně prošila.



 S přáním se účastním challenge na blogu AltairArt na srpen – s použitím papírů AltairArt,


na blogu Girls Creative Crafts na téma "Motýli",

na blogu Scrapkowo na téma "Krajka nebo ubrousek".

4 komentáře:

  1. Amazing card. Thank you for join on our Altair art challenge . Good luck.

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely card, I like this collection 😊 Thank you for joining to the Altair Art challenge.

    OdpovědětVymazat
  3. Piękna praca! Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpovědětVymazat
  4. Świetna praca;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpovědětVymazat