Translate

čtvrtek 29. srpna 2019

Včelařská přání

Dvě univerzální přání pro včelaře jsem vytvořila s otiskem razítka včely La Blanche. Na obě přání jsem použila podkladovou kraft čtvrtku.
U prvního přání jsem kombinovala SB čtvrtku BoBunny – Souvenir s papírem s motivem dřeva od Mintay (sada Farm Life), otisk razítka jsem opatinovala a podlepila vlnitou lepenkou, převázala jsem přírodním provázkem a připevnila svorkou. Nalepila jsem chipboard a flitry.

Podklad druhého přání jsem použila ze čtvrtky UHK Gallery – Bananarama, použila jsem zbytkové papíry, žlutou krajkovou rozetu, vystřihla jsem motivy květin (podlepeno pěnovými 3D čtverečky pro plastický efekt), na zdobení jsem použila tekuté enamelky Nuovo Crystal Drops, nalepila jsem chipboard a připevnila svorku. Otištěné razítko včelky je opět po okrajích opatinováno a na části ručně obšito. Na závěr jsem štětcem pocákala akvarelovými barvami – hnědou a oranžovou.


 S přáním se účastním challenge na blogu The Male Room na téma "Flight"

a challenge Tuesday Throwdown na téma "Stripes"

3 komentáře:

  1. Such beautiful cards with beautiful details, beautifully put together. Did I say I think this is beautiful? Thank you so much for joining us in our Flight challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT

    Sorry to be a little late visiting.

    OdpovědětVymazat
  2. A lovely take on the challenge.
    Thanks for sharing with us at The Male Room.
    Linbyx
    DT

    OdpovědětVymazat
  3. Very beeeautiful card you made and I like your ideja about "flight" :-))
    Thanks for creating with us at The Male Room!

    OdpovědětVymazat