Translate

sobota 24. srpna 2019

svatební s vzorovaným perleťovým papírem

Přání jsem vyrobila na bílém základu A6, podkladový papír jsem zvolila ze sady Capsule collection – Oyster Blush od Docrafts. Sadu už mám doma dlouho a děsím se okamžiku, kdy z ní vezmu poslední čtvrtku. Na svatební přání je totiž dokonalá...
Zdobila jsem výseky a vystřiženými motivy, použila jsem vlajku se snoubenci Truly Yours od Piatek13, doplnila papírovými růžemi, chipboardem a půlperličkami. Na závěr jsem otiskla textové razítko.


S přáním se účastním srpnové challenge na blogu Craftyhazelnut´s Patterned Papers

a svatební challenge na blogu Scrap and Me

1 komentář:

  1. Beautiful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Hope to see you again. Good luck!

    OdpovědětVymazat