Translate

čtvrtek 3. května 2018

Včelí příběh.

Slunečné počasí, všude pampelišky, všechno to voní a kvete, včelky nezahálí... Pokud netrpíte alergiemi, určitě Vás to také naplňuje pocitem štěstí ;) Nechala jsem se inspirovat a mám pro Vás ukázku včelího přání.
Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/


Jako hlavní motiv jsem použila otisk razítka včelky La Blanche. Medové a zlatavé tóny jsem vrstvila na kraft základ, opět jsem zužitkovala pár zbytkových papírů...
Jako podkladovou čtvrtku jsem zvolila žlutou květinovou Bo Bunny Relax Souvenir, na ni jsem navrstvila papíry včetně obšitého a opatinovaného otisku razítka a znovu jsem razítkovala – razítko šitého kruhu na "podtržení" včelky. Nalepila jsem útržek washi pásky a zlatila jsem.
Práce s pozlacovacími vločkami je specifická – ono je to "velmi přátelské", chytlavé, rádo se to lepí na ruce a zkrátka úplně všude, ale výsledek stojí za to. 
Technik můžeme použít více. Já jsem zvolila jednoduché nanesení PVA lepidla několika tahy plochého štětce, nasypala jsem pozlacovací vločky, přitiskla je prsty a po chvilce nepřichycené vločky smetla zpět do krabičky jiným plochým štětcem.
Na pozlacenou plochu jsem přilepila chipboard a papírové růžičky (sada Avon Rose North Country – momentálně jsou květinové sady za skvělou cenu, koukněte)

Dozdobila jsem pomocí půlperliček a samolepicích krystalů v medové barvě, dolepila jsem pomocí 3D čtverečků ještě nápis.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbooková čtvrtka Bo Bunny (Relax Souvenir)
scrapbooková čtvrtka Kaisercraft (Ironclad Time Machine)
pozlacovací vločky (PV02)
papírové květiny  (Prima Marketing – Avon Rose North Country
washi páska
chipboard (Turkish Bits)

Žádné komentáře:

Okomentovat