Translate

neděle 13. května 2018

Cars

Challenge The Male Room č. 85 má téma "Cars".

Vyrobila jsem spíš chlapecké přání s cvičícím malým andílkem, na podkladovou čtvrtku s nalepenou vlajkou z mentolového puntíkatého papíru jsem nastříkala kapičky akvarelových barev, porazítkovala jsem (Carabelle studio) a nalepila jsem kompozici kruhů z různých SB papírů (Graphic 45). Jako hlavní motiv jsem otiskla razítko andílka – vybarveno je akvarelovými pastelkami. Doplnila jsem otiskem textového razítka a připevnila jsem ozdobnou svorku s červeným autíčkem.
S přáním se účastním také sundaystamps challenge č. 178 s následujícím sketchem:




6 komentářů:

  1. What a sweet card! I love the collage look and your colors are perfect! Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    OdpovědětVymazat
  2. What a sweet collage - I love circles, and all your different stitched textures are SO appealing - super fun images, too! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    OdpovědětVymazat
  3. AW! is he crying because he's lost his car? Such a sweet and lovely card. Thank you so much for joining us in our Cars challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Zírám, kdo se objevil v TMR s takovým nádherným přáním! :-) To přáníčko je opravdu špičkové a já jen držím palce k výhře. Přeji krásný sluníčkový den!

    OdpovědětVymazat
  5. This is really sweet - lovely image and great layout. So much texture and depth. I do like the cute little car pin!! Thanks so much for playing along with our Cars theme at The Male Room. Deborah, DT.

    OdpovědětVymazat
  6. Mega cute little one, love his pose! Great use of that car pin too. Thanks for joining in with the current challenge at The Male Room.

    OdpovědětVymazat