Translate

čtvrtek 16. června 2016

Skleněné ozdoby

Pro dnešek mám pro vás nachystaný jednoduchý návod, jak si vytvořit efektní ozdůbku. Tou pak můžeme doplnit přáníčko, scrapbookovou stránku nebo jakékoli jiné tvoření. Moc ráda vytvářím vlastní ozdoby, protože si je mohu přizpůsobit zrovna tak, jak se mi právě hodí. Můžu si zvolit libovolný motiv a vlastně i velikost :) ...a kromě toho mě to prostě baví.
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Na vytvoření ozdůbek budeme potřebovat malé skleněné kamínky (kabošony s rovnou spodní plochou), scrapbookové papíry, tužku, nůžky a lepidlo, které zůstane čiré i po zaschnutí.

Nejprve si nachystáme skleněné kabošony. Použila jsem průměry 12, 18 a 20 mm. Dají se samozřejmě zakoupit v různých velikostech. Před použitím je dobré je otřít hadříkem s trochou lihu, tak aby se odstranila případná mastnota a jakékoli nečistoty...

Vybereme si jakékoli motivy na scrapbookových papírech. Vhodné jsou květinky, motýlci, moc se mi líbily hodinové ciferníky, námořnické kotvičky..., ale můžeme použít například také vylisovanou sušenou květinu, čtyřlístek apod. Musíme počítat s tím, že sklíčko mírně zvětšuje, ale tím vytváří také nádherný plastický efekt.
Tužkou si obkreslíme sklo a vystřihneme o trochu menší tvar, aby nám přes sklíčko nepřesahoval. Pak přilepíme čirým bezbarvým lepidlem motivem ke sklíčku. Jak snadné... Použila jsem lepidlo Glossy Accents, možné je použít také Heavy body gel od Finnabair nebo jakékoli jiné čiré gelové médium.
Vzniklé "ozdůbky" jsem nalepila na přáníčka. 3D efekt je úžasný a každý projekt taková ozdoba ozvláštní.
 
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
 
Materiál použitý na přáníčka:







Žádné komentáře:

Okomentovat