Translate

čtvrtek 23. června 2016

Satisfakce čistě přírodní...

Prázdniny už jsou skoro tu, chybí už jen poslední týden a já jako rodič dítěte školkového věku vnímám milou povinnost, nachystat drobné dárečky pro paní učitelky. Dobře totiž vím, že je někdy ten můj kluk "pěkně potrápí"... a tak jim moc ráda za všechnu tu péči věnuji "satisfakci".
Mimo obsahu se samozřejmě snažím, aby byl zajímavý i obal a rozhodla jsem se vyzdvihnout krásu papírových pytlíčků v přírodní barvě. A aby všechna ta příroda vynikla, použila jsem ve velkém bílou akrylovou barvu...
  Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

...nejprve jsem ale zakoupila několik papírových pytlíčků... Ohledně velikosti jsem se nemusela dlouho rozmýšlet, hned mi padly do oka menší pytlíčky, velikost přední zdobicí plochy je 11,5 × 14,5 cm a to se mi zdá ideální.
Přemýšlela jsem hodně dlouho nad vhodným motivem. Pro paní učitelky jsem nechtěla použít žádná infantilní razítka. Jako skvělé řešení se mi zdála příroda, ta určitě nikoho "neurazí". A sáhla jsem opět po razítku Prima marketing s motýly. A pokud mě dobře znáte, jistě se divíte, protože já opravdu motýlky nemusím... Tentokrát jsem musela :) Nejprve jsem si ale nachystala razítkovací plochu. Natřela jsem ji částečně krásnou bílou akrylovou barvou a nechala zaschnout. Otiskla jsem razítko a vybarvila ho místy akvarelkami v úžasných divokých žlutofialových barvách.
Na zjemnění jsem nalepila kousek krajky a přidala jsem ještě trochu přírody v podobě papírových květů. Ještě jsem párkrát obtiskla špejli namočenou v bílé a černé barvě a nakonec jsem přidala "fŕkance gessom" jak píše Majka v předešlém příspěvku (Maji, ospravedlňujem sa, tie fŕkance sú také skvostné slovo, že som ich musela tiež použiť) :)



Na druhý pytlíček jsem použila razítko vlčích máků. Vlčí máky přímo miluji... Jen postup jsem mírně otočila. Nejprve jsem natiskla razítko a to jsem vybarvila bílou akrylovou barvou. Této techniky se dá úžasně využít u svatebních motivů. Bílá na nevěstiných šatech razítko rozsvítí a není potřeba vůbec dál nic vybarvovat. Vlčí máky jsem ale ráda mírně vybarvila. Červená a oranžová na nich zkrátka nemůže chybět. Pak jsem okolí nabarvila distress Inky (odstíny Antique linen a Vintage photo používám opravdu hodně), nechala jsem stékat pár kapek vody a pak jsem postupně nalepila a nabarvila krajku, otiskla razítko se starým textem, přidala pár kaněk a přilepila jsem Finnabair zlatý glitrový třpytivý prášek. Na závěr jsem přidala oblíbené Nuovo Crystal Drops - tekuté enamelky.
Schválně přidávám fotografii otisku razítka vybarveného jen akrylovou bílou barvou a představte si, že je to svatební razítko...
 
Nápadů na vděčné dárečky není nikdy dost. Co byste nachystali do pytlíčku pro paní učitelky? ...


Materiál použitý z eshopu ScrapArt:

Žádné komentáře:

Okomentovat