Translate

neděle 24. dubna 2016

Papercards.cz challenge 13

Sketch pro challenge č. 13 Papercards.cz je hodně kytičkový. Při tvoření jsem ale neodchytila tu správnou kytičkovou náladu a květiny jsem se rozhodla i mírně "bojkotovat". Ty tam přece budou mít všichni :)

Ve snaze vyhnout se "tuctovosti" a ukázat aspoň trochu originality, jsem tvořila přání pro muže. Místo kytiček se mi tak hodily jako náhražka svorky – šroubky a ozubená kolečka...


A jak přání vznikalo?
Nejprve jsem nabarvila akvarelový papír Distress Inky a akvarelovými barvami, otiskla jsem razítko s psaným starým textem a razítka ozubených kol, mírně jsem část zatřela bílým gessem a nacákala jsem štětcem drobné kapičky. Na kapičky jsem použila černé gesso a akvarelové barvy. Po zaschnutí jsem čtvrtku ručně obšila, umístila jsem svorku šroubek a nalepila jsem zlatý výsek části ozubeného kola. Vlaječku z bílého papíru, potištěného textovým texturovacím razítkem, jsem podlepila vellum papírem, otrhala jsem kraje a opět obšila. Zdobení vlajky jsem lepila z výseku větvičky, pomocí horkého embossu jsem vytvořila otisky razítek horkovzdušných balónů, přidala jsem svorku a výsek ozubeného kola. Po přilepení vlajky na základ přání jsem ještě pomocí lepidla Glossy accent přizdobila mikroperličkami a dolepila jsem na 3D pěnový obdélníček vlajku s textem.
Mikroperličky se mi zase kutálí po stole úplně všude a pravděpodobně jich mám plnou klávesnici...

Přidávám ještě několik detailních fotografií:






Žádné komentáře:

Okomentovat