Translate

čtvrtek 21. dubna 2016

Naučte mě milovat oranžovou...

Dubnová challenge Papero Amo se vybarvila do oranžové barvy. Pojala jsem ji jako jemné přání, které využiji jako poděkování blízké osobě...


Opět jsem použila akvarelový papír a namalovala jsem na něj akvarelovými barvami různé skvrny. Použila jsem oranžovou barvu, ale také béžovou a zlatou, takže přání se jemně třpytí. Na hotový podklad jsem černým fixem Archival nakreslila vlčí máky (později jsem je zpracovala také jako razítko). Nalepila jsem proužek vellum papíru na zjemnění a na něj jsem nalepila nožíkem ručně vyřezávaný text ze zlaté metalické čtvrtky. Papíry jsem ručně obšila a při posledním dozdobení nesměly chybět flitry a hlavně enamelky...




http://www.fler.cz/zbozi/kvet-vlciho-maku-s-teckami-razitko-7357731

Žádné komentáře:

Okomentovat