Translate

úterý 29. prosince 2015

Optimistická černá challenge Papero amo

Když odjedou děti z domu a ještě k tomu na 3 dny, dá se zvládnout vyrobit spousta příspěvků do soutěží. Takže mi bylo umožněno zapojit se i do prosincové challenge Papero amo. Téma bylo opět výzvou.
Nápad na přáníčko jsem měla hned. Na černém podkladu může být jedině ohňostroj. Ten oslavuje příchod nového (snad lepšího) roku, takže část "optimistická" by měla být naplněna. ...jen pomůcky k uskutečnění vize mi chyběly. Proto jsem se pustila do výroby vlastního razítka ohňostroje (ryla jsem ho nejméně hodinu) a výrobu dalšího stejného razítka odmítám opakovat. Nechám si ho tudíž v jediném originálním exempláři pouze pro sebe, aspoň prozatím.

Z tvrdé černé čtvrtky jsem ustřihla a přeložila základ přání. Připravila jsem si o něco menší čtverec dalšího černého papíru, na který jsem otiskla pomocí embossovacího média razítko, zasypala bílým detailním embossovacím práškem a zapekla. Poté jsem po okraji nakreslila bílým popisovačem rámeček s textem a "okousala" okraje. Po nalepení na základ přání jsem už jen ohňostroj dozdobila flitry různých barev a výsekem hvězdičky.


Žádné komentáře:

Okomentovat