Translate

středa 30. prosince 2015

Decemberová Challenge 2015 scrapper.sk

Prosincová challenge na scrapper.sk se pro mě stala velmi netradiční, protože úkolem nebylo vytvoření projektu s vánoční či novoroční tématikou, jako u většiny ostatních soutěží. Zadáním bylo vytvoření projektu podle libovolného, námi vybraného návodu, uveřejněného během roku 2015 v blogu scrapperu.
Nechala jsem se tedy inspirovat návodem na Velikonoční pohlednici od Kristínky Čepčekové, která mě zaujala na první pohled svojí vzdušností a luxusní krásou. Rozhodla jsem se ji zpracovat po svém a po "novomanželsku".
Celý pokoj a veškeré vodorovné odkládací plochy jsem zaplnila papíry, výseky, peříčky, ozdůbkami i pracovními pomůckami. Postupně se mi takto "ztratil" stůl, sedačka, křesla, postel a dokonce i kousek podlahy, aby mohlo vzniknout jedno přání o rozměru 13,5 × 13,5 cm ... :)
Následný úklid mi trval také nejméně hodinu....

Ale dobrala jsem se výsledku a nafocené přání jsem mohla konečně poslat do soutěže.

Toto vzdušné, čisté přáníčko je vyrobené z bílé čtvrtky, ozdobeno je textilií, papírovou krajkovou rozetou s výseky srdíček, kapradinou, peříčky, umělými kamínky, květinkami a plastickým klíčem, vytvořeným ze samotvrdnoucí hmoty pomocí formy. Přání je ozdobeno vlaječkou ze stříbřeného SB papíru, textem a použita je také washi páska s motivem zdi.


Ještě několik detailních fotografií:





Má snaha byla korunována úspěchem a já se mohu těšit na výhru v podobě sady 24 ks oboustranných papírů A4 Mr. Mister. ...a samozřejmě mám obrovskou radost.




1 komentář:

  1. Soni, to přání je nádherné, čisté, vzdušné...♥
    Výhra je krásná a opravdu zasloužená. :) Gratuluji k úspěchu.

    OdpovědětVymazat