Translate

středa 28. října 2015

Podzimní přání

První challenge papercards.cz na téma "Babí léto" spustila lavinu krásných podzimních přání. Nechala jsem se tedy inspirovat a pustila se také do tvoření.

Přání je vytvořeno na bílém čtvercovém základě, podkladový barevný papír je opatinován a na něj jsem nalepila ručně tvořenou stránku. List je vytvořený pomocí šablony Distress inky, poté narazítkován psacím textem. pozadí je barveno akrylovou barvou - krémovou a zlatou. Skvrny jsou naneseny také přes šablonu stejnou zlatou barvou, v pravém horním rohu je jestě tečkovaný vzor vytvořený Distress inky. Na pozadí jsem nalepila washi pásky, fášovinu, na ni pak papírový květ se středem z enamelky, embossovaný výsek listu, zlaté flitry, skleněná "bublinka" a text. Do rohu jsem ještě umístila ornamentální chipboard, který jsem také narazítkovala hnědým Archivalem.





Na téma podzimu jsem zároveň zpracovala také "paletkovou soutěž". Kombinace barev tyrkysové, červené a hnědé se mi moc líbí. Je nádherně kontrastní a zajímavá a určitě nezůstane jen u vytvoření jednoho přání, v hlavě mám ještě několik nápadů.

http://www.fler.cz/blog/tyrkysove-malinova-paletka-zadani-souteze-35843




Přání je vytvořeno pomocí šablony s kapradím, přes kterou jsem nanesla Distress Inky a následně ještě orazítkovala psaným textem hnědým Archivalem. Následně jsem dobarvila tyrkysově pozadí, přes další šablonu jsem nanesla strukturovací pastu a po zaschnutí doplnila textem z laserové tiskárny, krajkou a enamelkami. Vše je pak nalepeno na bílém základě a opatinovaném oranžovém papíře.


Přidávám ještě další přání vytvořené na popud barevné paletky, tentokrát ve "vánočním kabátku"...



Žádné komentáře:

Okomentovat