Translate

neděle 18. října 2015

Alte New challenge Windsor Castle

Náhodou jsem narazila na challenge s krásným tématem - Windsor Castle. Předloha s fotografiemi a celková barevnost mě inspirovala natolik, že jsem nakonec vytvořila na toto téma hned 3 přáníčka.

http://altenewblog.com/2015/09/22/september-challenge-from-places-abroad-windsor-castle/


K tomuto tématu se mi moc líbila vintage fotografie dámy s kloboukem na kterém jsou fialové květy. Fotografii jsem zakomponovala do prvního přání, podklad jsem vytvořila na akvarelovém papíře pomocí  Distress Ink v odstínu Seedless preserves, zlacení je vytvořeno technikou horkého embossu s otištěním razítek s ornamenty ze sady klimt výrobce Cherry Pie. Přání pak zdobí ještě bíle embossovaný květ razítka Santoro Willow The Guide, SB papír s motivem starých novin, krajka, papírová květina, enamelky, půlperličky a text.








Hlavním motivem druhého přání je další vintage fotografie. Pro přání jsem tentokrát zvolila přírodní základ (craft), na tom je opět podklad vytvořený z akvarelového papíru pomocí Distress Inků a razítek, dozdobeno je krajkou, papírovými květy, SB papírem s motivem starých novin, výsekem, krémovým květem z pryskyřice, enamelkami a půlperličkami.






Třetí přání je jednodušší a je vytvořeno otiskem razítka, colorováním pomocí Distress Ink a horkým embossem (zlacení).





2 komentáře: