Translate

čtvrtek 19. října 2023

Podzimní přání s dýní v dlaních

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu. Vrstvila jsem scrapbookové čtvrtky (UHK Gallery – Nostalgic Girl), vystřižené motivy (UHK Gallery a Mintay – Fall Festival), visačky (UHK Gallery – Ginger Girl) s provázky, chipboard, flitry a enamelky. Přání jsem ručně prošila a do horní části jsem doplnila opatinovaný štítek s otiskem textového razítka. Přání jsem postříkala kapičkami akrylových barev.

S přáním se účastním challenge na blogu The Card Concept podle paletky "Autumn Chill",


challenge na blogu Kartkowe ABC na téma E jak Energetyczna jesień  

a na blogu Double "D" Challenges na téma "Pumpkins"


 

2 komentáře:

  1. Pretty things Autumn and a lovely design. Thanks for sharing it with us at Double D Challenge.

    OdpovědětVymazat
  2. Świetna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie z nami w Kartkowym ABC :)

    OdpovědětVymazat