Translate

středa 4. října 2023

Podzimní myší přání s listem "Gold Autumn"

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu. Vrstvila jsem scrapbookové čtvrtky (podkladová čtvrtka je ze sady Alchemy of Art – Gold Autumn), výseky, vystřižené motivy, provázek, svorku, chipboard, flitry a enamelky. Hlavním motivem je otisk razítka myši z dílny House Mouse, který jsem kolorovala akvarelovými pastelkami a distress inky. Přání jsem patinovala, ručně prošila a doplnila jsem opatinovaný štítek s otiskem textového razítka.


S přáním se účastním říjnové challenge na blogu We Love Stamping,


challenge na blogu Stamping Sensations na téma "Autumn Colours",


challenge na blogu Allsorts Challenge Blog na téma "Autumn Trees, Leaves and Berries".



5 komentářů:

  1. Such a beautiful autumn card with the very cute House Mouse too xxx

    OdpovědětVymazat
  2. A beautiful design in lovely autumn colours, great choice of papers, love the little house mouse. Thank you for joining us at Stamping Sensations
    Chris
    x

    OdpovědětVymazat
  3. Lots of lovely warm Autumnal hues in your pretty card, many thanks for sharing with us at Allsorts, Stamping Sensations and We Love Stamping challenges.

    B x

    OdpovědětVymazat
  4. A beautiful collage of autumnal items. Thanks for sharing with us at We Love stamping and Stamping Sensations.

    OdpovědětVymazat
  5. A beautiful autumn themed card. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week using the Autumn Leaves option.
    Liz xx

    OdpovědětVymazat