Translate

pondělí 1. května 2017

Scrapek.pl challenge č. 57

Soutěžní sketch challenge č. 57 na blogu scrapek.pl mě přímo očaroval, tak jsem tentokrát vytvořila květinové přání do zahraniční soutěže...

Sketche jsem se opravdu držela, květiny jsem tvořila z foamiranu. Velkou květinu jsem stříhala nůžkami ručně, protože tak velkou vyřezávací šablonu doma nemám. Barvila jsem akvarelovými barvami a nejvíce času mi zabralo provlékání pestíků květin. pokud na to někdo máte jakýkoli trik, tak budu vděčná za sdělení v komentáři. 


K výrobě jsem použila papíry UHK Gallery a Paper Pad, černou paličkovanou krajku, rozstříhla jsem kovové rozety, barvila jsem chipboard, na podkladový papír jsem narazítkovala textové razítko a dolepila jsem sisal, květiny, enamelky papírové výseky větviček a fialové mikrokorálky, které stále nacházím všude na pracovním stole.

3 komentáře:

  1. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow :) Cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka - DT Olga.

    OdpovědětVymazat
  3. Bardzo ładna kompozycja i fajnie postarzone brzegi. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka.

    OdpovědětVymazat