Translate

sobota 10. prosince 2016

Glitry sem, glitry tam...

Občas mám velkou potřebu držet se hesla "v jednoduchosti je krása". V tomto duchu jsem tvořila i dnes. Použila jsem obyčejný bílý papír vyšší gramáže a jen decentně jsem zdobila. Musí se to ale aspoň "blejskat" ;)


Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

Tak jsem ze šuflíčku vytáhla sadu gliter a řádila tu u stolu s rozsypáváním. Při takové práci se pak samozřejmě třpytí úplně všechno.
Na podkladový papír jsem nanesla strukturu (3D gloss gel) a zasypala jsem glitrami, vytvořila jsem spoustu kapiček akrylovými barvami a vše jsem nechala zaschnout.
Zdobení jsem volila velmi umírněné. Utrhla jsem jen kus pauzáku, přelepila zelenou stuhou  a nahoru jako hlavní prvek přání jsem umístila hotovou vánoční hvězdu. Do levého rohu jsem ještě otiskla razítko a myslím, že to úplně stačí.
 Přeji krásné tvoření.
 

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
transparentní 3D Gloss Gel
Finnabair Glitter set
akvarelové barvy
papírové květy Holiday Crimson

Žádné komentáře:

Okomentovat