Translate

pátek 23. září 2016

Podzim barví listy...

Tak jako se nechala podzimem inspirovat Iriska, i mě toto krásné období okouzluje svojí barevností. Rozhodla jsem se vytvořit podzimní přáníčka. A samozřejmě na žádném z nich nesmí chybět listy...
Nejdřív jsem byla přesvědčená o tom, že tentokrát se nedotknu žádných akrylových barev ani gessa. Vybírala a skládala jsem s radostí k sobě ladící scrapbookové čtvrtky (sada Wild at heart). Vzory papírů jsou úžasné a k podzimnímu tvoření jako dělané. Jen nevím, proč musí být papíry oboustranně potištěné...? Nevím jak vy, ale já mám pokaždé velký problém si vybrat, kterou stranu nechám jako lícovou. Pokud už si vyberu správný vzor, nastává pro mě další krok, cca hodinu až dvě nad papíry rozjímám a odhodlávám se do nich střihnout :)

Podzimní sada papírů ale není to jediné, co tato dvě přáníčka mají společného. U obou jsem použila oblíbený vellum/pauzovací papír, flitry a tekuté enamelky.
Na výrobu prvního přání jsem použila také utrženou vlnitou lepenku, tady přišla na řadu zlatá akrylová barva a také černé a bílé gesso, s kterými jsem vytvořila kapičky a cákance. Pod papírové výseky jsem nalepila kousky nití, které mi zbyly po ručním obšívání papírů.

Druhé přání zdobí otisky razítek (liška patří k razítkům Santoro Willow), které jsem vybarvovala akvarelovými pastelkami.

Ve svých zásobách materiálu jsem ještě našla skelet listu, zavázala jsem provázek (výborně se mi hodil zrovna bílooranžový Bakers Twine duo) a připevnila papírovou květinu pomocí svorky. Obě přání mají černou vlajku s textem, vytvořeným technikou horkého embossingu.
...a po dokončené práci honem na procházku do přírody, vyřádit se s dětmi a načerpat další inspiraci...

Žádné komentáře:

Okomentovat