Translate

sobota 23. července 2016

přání ručně kreslené na danou paletku

Volný víkend přímo láká k tvoření, takže se mi povedlo vytvořit další přání do soutěže podle barevné paletky. Je takové veselé, skoro až rozverné... :)
Květiny jsem nakreslila vlastní rukou, vybarvila akvarelovými pastelkami a rozmyla vodním štětcem, podle šablony jsem dokreslila puntíčky a dozdobila jen washi páskou, stužkou a flitrami.

Při prohlížení stránek jsem zjistila, že mé přání bylo vybráno jako "weekly winners", moc mě to těší... Takže si s radostí umísťuji vítězný bannerek :)

4 komentáře:

  1. Oh what a very beautiful and appealig card, love it! Thanks for playing at CC&S.

    OdpovědětVymazat
  2. Wonderful card! Love the collage of flowers, splatters, ribbon, and washi. Thanks for playing along with us at CC&S!

    OdpovědětVymazat
  3. Love the delicate fluidity of these flowers, very pretty! Thanks for joining us at CC&S this week. Stef x

    OdpovědětVymazat
  4. Simply beautiful card, love those doodle flowers and they really suit the yellow. Thanks so much for joining in at CC&S this week. Hugs Bev x

    OdpovědětVymazat