Translate

sobota 14. května 2016

Papercards.cz challenge 14

Tentokrát jsem přání vytvořila a odeslala opravdu za 5 minut 12...
Sketch mě zaujal okamžitě po zveřejnění (celé zadání je k nalezení zde), jen jsem ho pořád měla uložený na ploše počítače a k tvoření jsem se nemohla přes samou práci dostat. A jelikož pod tlakem "hořícího termínu" se přece tvoří nejlépe, pustila jsem se do něj těsně před uzávěrkou soutěže...

Předloha sketche č. 14

Sketch se mi moc líbil už od začátku hlavně proto, že jsem měla okamžitý nápad, jak ho zpracovat. Znáte to, jako blesk z čistého nebe, kouknu a vidím to skoro "hotové" v hlavě.... Tři kruhy pod sebou byl jasný semafor, takže jsem k němu musela použít auto a zbytek už bylo jen "drobné doladění", pár malých neznámých. 

Takže z pro mě "superrychlochallenge" vzniklo toto (foceno ve 23:48...):
Asi největší problém bylo myšlenku semaforu nějak zhmotnit. Žádné razítko semaforu se v mých zásobách opravdu nenajde, takže opět zbyla improvizace. Takže jsem honem rychle kreslila archival voděodolnou fixou semafor na akvarelový papír a akvarelkama i vybarvila. Teď mi dochází, že vlastně není vidět, která barva svítí, když jsou vidět stejně sytě všechny najednou (za tu chvilku jsem očividně nestačila domyslet všechny detaily :) ) ...ale hurá, semafor byl na světě. Pak jsem hledala v hromádce otisků razítek ze swapu vhodné auto. Já sama mám mezi razítky asi jen dětské hasičské a policejní auto. Pravděpodobně jakožto neřidič s těmito razítky hodně pokulhávám. nějaké univerzální bych si měla pořídit. nejdřív jsem držela v ruce papírové výseky autíček, ale k semaforu se zkrátka nehodily.
Auto a semafor jsem tedy měla ujasněný a teď k tomu honem dotvořit zbytek. S hodícími se scrapbookovými papíry jsem měla problém, pořád se mi to nezdálo, takže jsem nakonec vzala chevron šablonu a štětcem jsem vybarvovala. Šlo to hrozně pomalu, tak jsem v časové tísni části zatřela texturovací pastou a černým gessem jsem na vzor udělala pár cákanců. Pak jsem nalepila pruh scrapbookového papíru a orazítkovala několik kaněk. A nakonec už jsem jen vše slepila, doplnila text a enamelky.
Texturovací pasta mi pořád ještě zasychá... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat