Translate

čtvrtek 31. března 2016

Jarní osmisměrka – Challenge

Challenge 03/2016 Pretty Papers je krásně jarní, rozhodla jsem se tedy vytvořit velikonoční přání. Z podmínek osmisměrky jsem si bez dlouhého přemýšlení vybrala řádek s použitím washi pásky, vajíček a zelené barvy. Washi páska je pro mě jasná volba ;) používám je moc ráda téměř vždy.
A vzniklo toto modrozelené přání...
Začala jsem nalepením různých zbytkových papírů na podklad z akvarelového papíru, přetřela jsem je bílým gessem, vytvořila jsem strukturu pomocí puntíkové šablony a vše přestříkala spreji. Pak jsem oriskla textové razítko na vysušenou podkladovou plochu a začala jsem lepit všechny ozdoby. Nejdřív různé washi pásky, pak výseky vajíček a větviček. Básničku vytvořenou technikou horkého embossu na vellum papíře jsem zprava přichytila zaječí svorkou a na závěr jsem už jen dolepila zlatou mašličku, flitry a pár enamelek.

Několik detailů:

Žádné komentáře:

Okomentovat