Translate

sobota 26. března 2016

Jak se testuje razítko... :)

K oslavě 5-tých narozenin e-shopu materialpretvorilky.sk jsem využila nabídky Ľubky na blogu scrapper.sk a přihlásila jsem se o dáreček, nádherná razítka Belle and Boo. Miluji razítka.... Milou povinností mi je Vás s nimi seznámit a pochlubit se s projekty vytvořenými pomocí těchto razítek. Sada obsahuje 7 samostatných razítek na archu velikosti cca 10 × 10 cm. Je tu ozdobná krajka, kterou určitě využiji při technice horkého embossu na vellum papíře, 2 ks anglických textů, 2 různé sněhové vločky, zajíček a hlavní největší razítko holčičky na vánočně ozdobeném jelenovi. Zdálo by se, že motivy této sady lze použít pouze na Vánoční razítkování... Já jsem se ale rozhodla je předvést i ve "velikonočním kabátku".

Razítka jsou silikonová a tiskne se tedy za pomocí akrylového bločku, na který se razítko připevní. To má velkou výhodu, je krásně vidět, kam přesně razítko otiskujeme.
Jako první jsem otiskla razítko zajíčka.
Rozhodla jsem se vytvořit velikonoční visačky na balíčky s výslužkou. Pokud víme, kdo k nám zavítá, je dobré si balíčky pro každého připravit a označit visačkou, abychom výslužku nespletly a abychom se nenechaly zbytečně dlouho "týrat" mrskačkami ;) ...honem se otočit, sáhnout pro správný balíček a zabavit tak "vykonavatele velikonočního násilí"...

Ale zpět k razítkům a visačkám....
Narazítkovala jsem tedy několik zajíčků na připravené visačky, zvolila jsem vybarvení pruhu akvarelovými barvami a pak jsem se rozhodla využít a spotřebovat menší papírové zbytky a odstřižky. První visačku jsem ladila do jarní svěže zelené barvy.
Seskládala jsem k sobě různé odstřižky, některé jsem i otrhala a přilepila jsem je na připravenou visačku. Pak jsem procvakla dírku a přivázala ozdobný provázek. Původně jsem si představovala, že nalepené odstřižky zlehka překryju gessem a dobarvím akvarelkama. Barevnost se mi ale líbila, tak jsem je nechala v původním stavu.
 
 Nakonec jsem ještě narazítkovala několik kaněk. Takto jsem s visačkou spokojena ;)

Zbytků papíru mám ale stále hodně, druhou visačku jsem ladila do oranžova a postup byl stejný...

A ještě slibované Vánoční přání. Je to úplně první letošní Vánoční přání, které jsem vytvořila. A za poslední roky také v daném roce nejdříve vytvořené. Na Vánoční přání se "vrhnám" většinou až na začátku září, nyní poprvé už v březnu :D 
Zvolila jsem stejnou techniku. Otiskla jsem razítko jelena s holčičkou, vybarvila jsem ho akvarelovými barvami. Pak jsem razítko ledabyle odstřihla ze čtvrtky a nalepila jsem ho na připravenou čtvercovou čtvrtku papíru vyšší gramáže.
 Okolí razítka jsem polepila zbytkovými odstřižky červených a vánočních scrapbookových papírů.
I tentokrát jsem se rozhodla všechny ústřižky ponechat originální a nepřekrývat je ani částečně gessem či akrylovými barvami. Podkladovou čtvrtku jsem nalepila na craft základ. Ten se mi zdál k dotvoření celkového vzhledu perfektní. Vzniklé přání působí trochu retro vzhledem, možná trochu dětsky, ale i to je záměr. Ještě jsem doplnila přání o text v podobě otisku razítka na kruhový výsek.

Žádné komentáře:

Okomentovat