Translate

neděle 29. listopadu 2015

Vánoční přání clean and simple

Vánoce se kvapem blíží, tak jsem se do nich také pustila. Přibarvila jsem je podle požadavků aktuálních soutěží...

Velmi "čisté" přání vzniklo na poslední chvíli do soutěže fler klubu Mařena má ráda papír na téma "Všechno lítá co peří má" (i když peří třeba nemá)... Samozřejmě jsem použila vlastní razítko anděla technikou horkého embossu.









Pro challenge Freshly Made Challenge 214 jsem tvořila podle moc krásného sketche přání v pánském stylu - jednoduché, s vločkou. Velmi ráda používám chipboardy ;)

Podklad tvoří nádherný papír s třpytivým lakem ze sady Silent Night, na něj jsem pouze umístila dva kruhové výseky (bílý je s razítkem vločky) a úžasný chipboard zdobené sněhové vločky od Wycinanky.
Vše doplňuje ještě text vytištěný na laserové tiskárně.




Další přání jsem tvořila do paletkové Vánoční soutěže Katy Scrap. S podkladem jsem si skutečně vyhrála a vlastnoručně jsem si nabarvila pomocí inkoustů a šablony pozadí.


Na ručně barvený podklad jsem nalepila vellum papír s bíle naembossovaným razítkem, na něj otrhaný kus vlnité lepenky, který jsem předtím nabarvila bílou akrylovou barvou a omotala zlatou nití. Vše jsem pak už do barev doladila výsekem listů a otiskem vlastního razítka vánoční hvězdy. Nahoru ještě vlaječka s textem, kterou jsem hnědě opatinovala a pár zelených umělých kamínků pro blyštivý efekt.




















4 komentáře:

  1. Beautiful cards! Thanks so much for including Freshly Made Sketches!

    OdpovědětVymazat
  2. You have created such lovely cards! Thanks for joining us at FMS this week!

    OdpovědětVymazat
  3. Soňo, tvoje přáníčka jsou fakt nádherná!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat