Translate

pondělí 11. července 2022

Narozeninové kraft přání s koněm

Přání jsem vytvořila na kraft čtvercovém základu. Vrstvila jsem scrapbookové čtvrtky v přírodních zemitých barvách – využila jsem hodně odstřižků, vystřižené motivy (Stamperia – Romantic Horses), visačku, washi pásku a kovové nýty. Hlavním prvkem je vlajka s otiskem razítka hlavy koně (sada razítek Horses od Inkadinkado), který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a opatinovala. Přání jsem ručně prošila. Umístila jsem štítek s textem (vytvořeno technikou horkého embossu).


S přáním se účastním challenge na blogu Allsorts Challenge na téma: Allsorts of Animals.



2 komentáře:

  1. A super Horse themes card, thanks so much for sharing and joining in our 'Allsorts' of Animals theme this week.

    B x

    OdpovědětVymazat
  2. A beautiful themed card and lovely papers too. Thank you for sharing with us at Allsorts this week.
    Lorraine

    OdpovědětVymazat