Translate

čtvrtek 23. prosince 2021

Vánoční vintage přání s koníkem

Přání jsem vytvořila na čtvercovém bílém základu, vrstvila jsem na sebe scrapbookové čtvrtky, vystřižené motivy, výseky, svorku a chipboardy. Na podkladovou čtvrtku jsem nanesla glitrovou pastu (Fabrika Dekoru). Do spodní části přání jsem umístila vlajku s otiskem textového razítka. Přání jsem ručně prošila.


S přáním se účastním challenge na blogu Crafty Hazelnut´s Patterned Paper Challenge,

na blogu Sparkles Christmas Challenge na téma "Non-Traditional Colors",



3 komentáře:

  1. So gorgeous, Sona - I love the whites and krafts together - my fave Christmas combo! This is so elegant! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful card Sonke. The design, colour combination and finishing touches are stunning. Thanks for joining in with us over at Sparkles Christmas. Hugs Debs DT x

    OdpovědětVymazat
  3. Jaká nádherná karta. Miluji všechno na této kartě - výseky, barvy a měkký vintage pocit, který jste vytvořili. Děkujeme za sdílení! Děkujeme, že jste se k nám připojili na craftyhazelnut's Patterned Paper challenge!
    Anna, projekční tým
    (PS-Použil jsem Google Translate, takže překlad může být trochu divný.)

    OdpovědětVymazat