Translate

sobota 16. října 2021

Vánoční myší přání Friendly Dreams v růžové

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu. Jako podklad jsem zvolila čtvrtku od First Edition – Christmas Promise. Vrstvila jsem papír od Scrap Mir ze sady Rustic Winter, podél okraje ručně prošitý. Doplnila jsem výseky, stuhou s hvězdičkami a vystřiženými motivy. Hlavním prvkem je výsek s otiskem vánočního razítka House Mouse Friendly Dreams, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami.

S přáním se účastním challenge na blogu Jingle Belles na téma "Pink Christmas"



 

 

2 komentáře:

  1. oh what an absolutely beautiful card, that sleepy kitty is adorable and i'm in awe of your coloring talent! this could not be more lovely! we thank you for joining our pink christmas fun at JINGLE BELLES!

    OdpovědětVymazat
  2. Love all of the lovely details in your design ... thanks so much for joining our PINK Celebration at Jingle Belles.

    OdpovědětVymazat