Translate

čtvrtek 3. června 2021

Vánoční přání v odstínech hnědé s jelenem

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, vrstvila jsem na sebe čtvrtky v hnědých a béžových tónech. Použila jsem papírové výseky, chipboard, svorku, třpytivé samolepicí body a vystřižené motivy jmelí a šišky. Hlavním prvkem je vlajka s jelenem (sada SB čtvrtek od Scrapmir – Rustic Winter). Přání jsem hojně ručně prošívala. Do spodní části jsem otiskla textové razítko.


S přáním se účastním soutěže na blogu 52 Weeks to Christmas podle dané barevné paletky,

na blogu ABC Christmas Challenge na písmena "L is for Letters" a "M is for Mistletoe"



9 komentářů:

  1. Beautiful card, Sona! Thanks for joining our challenge at 52WTC.
    Jantine DT 52WTC

    OdpovědětVymazat
  2. Great card, love the image of the deer. Marjolein

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful Christmas card Sonka nice colors
    Thanks for joining our challenge
    Hugs Rosina
    DT 52 WTC

    OdpovědětVymazat
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    OdpovědětVymazat
  5. lovely christmascard. THanks for joining our challenge !
    Nancy 52WTC

    OdpovědětVymazat
  6. A real beauty!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely card Sonia with the rendeer in brown colors
    Thanks for enjoy by the may challenge , hope we see you again
    Nice weekend and keep crafting on , hugs Epie

    OdpovědětVymazat
  8. Lovely Christmas cards, Sonia, wonderful details and a pretty colour combo. Thank you for joining in the L and M challenge at ABC Christmas Challenges!
    Dorte x

    OdpovědětVymazat