Translate

čtvrtek 6. května 2021

Vánoční přání Gingerbread and Poinsettia

Přání jsem vytvořila na čtvercovém bílém základu, jako podklad jsem zvolila papír Scrapmir ze sady Merry Christmas. Zdobila jsem skládaným vellum papírem, který jsem podél okrajů k podkladu přišila. Vrstvila jsem papírový "perníček" (vytvořený z výseku kraft papíru a zdobený tekutými enamelkami Nuovo, na závěr po okrajích opatinovaný), papírový květ poinsettie, zlaté metalické samolepky a textový výsek.

S přáním se účastním soutěže na blogu Fezziwigs Festive Frolics na téma "Festive Florals".


2 komentáře:

  1. This is super, what a great floral make, your gingerbread looks very realistic, thanks for sharing over on Fezziwigs, Hazel xx

    OdpovědětVymazat
  2. I love how you folded that vellum paper. And yes the gingerbread cookie looks so real. Beautiful!

    OdpovědětVymazat