Translate

pondělí 8. března 2021

Velikonoční přání s řadou zajíců

Přání jsem vytvořila na bílém základu A6, vrstvila jsem různé scrapbookové papíry. Tvořila jsem velmi jednoduše, na zdobení jsem použila pouze papírový výsek zajíců a 3 papírové květy, doplněné ve středech půlperličkami. Do spodní části jsem otiskla textové razítko.


S přáním se účastním březnové výzvy na blogu Animal Friends Challenge na téma "Hase/Rabbit",


na blogu Crafty Hazelnut´s Patterned Paper Challenge na březen,

na blogu The Paper Players na téma "Spring is in the Air",




6 komentářů:

  1. Look at all those adorable bunnies! Such a fun Spring card. Love the flowers, too! So happy you joined my challenge at The Paper Players this week!

    OdpovědětVymazat
  2. I love your wonderful bunnies on that gorgeous background. Fabulous card. So glad you joined us at the Paper Players this week
    Jaydee

    OdpovědětVymazat
  3. So sweet! Love the row of bunnies.Thanks for joining us at the paper players!

    OdpovědětVymazat
  4. Your card is fantastic.
    Thank you for joinning us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    OdpovědětVymazat
  5. Oh wie süß!
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    OdpovědětVymazat
  6. Very sweet card.
    Sorry I am late visiting, but better late than never!
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    OdpovědětVymazat