Translate

neděle 7. února 2021

Vánoční přání s dívkou, vločkami a vellum baňkou

Přání jsem vytvořila na čtvercovém bílém základu. Jako podklad jsem použila čtvrtku Lexi design ze sady Cinnamon Christmas, na kterou jsem přes šablonu nanesla strukturovací pastu. Doplnila jsem vellum papírem s otiskem razítka vánoční ozdoby (vytvořeno pomocí techniky horkého embossingu), chipboardy sněhových vloček, krajkou a umělými krystaly. Do spodní pravé části jsem otiskla textové razítko.



S přáním se účastním soutěže na blogu ABC Christmas Challenge
na písmena "C" - Christmas Carols a "D" - Diamond, zvolila jsem D, s použitím umělých kamínků,


na blogu Fezziwigs Festive Frolics (with texture, gems, snowflakes),

,

na blogu Alphabet Challenge na téma "V" jako Vellum



4 komentáře:

  1. HI Sonka

    Have just seen your card over on the Fezziwigs Challenge. How beautiful and serene your image is.

    Lovely colours and I love the elements you have added.

    Love Jules xx

    OdpovědětVymazat
  2. What a pretty holiday card! Just love the pretty winter scene you created. Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you can come back soon.

    OdpovědětVymazat
  3. Oh this is stunning, what a beautiful card, I love the image, the scene is fantastic. It makes me think of the Little Match Girl story in books when I was small. Thanks for sharing with me over on Fezziwigs, Stay Safe, Hazel xx

    OdpovědětVymazat
  4. Very pretty card. Beautiful design, images, layout and texture. Thanks for sharing over at Alphabet challenge.

    OdpovědětVymazat