Translate

pátek 10. července 2020

Vánoční přání s mrazivým kocourem

Přání jsem vytvořila na čtvercovém kraft základu, jako podkladový papír jsem zvolila Craft o´clock Zimowe Chwile, nalepila jsem zbylé kruhové výseky, navrstvila jsem krajku a třpytivou hvězdovou stuhu. Hlavním motivem je otisk razítka kocoura, vybarvila jsem akvarelovými pastelkami, vyseklou visačku jsem po okrajích patinovala a dobarvila pomocí Distress Inku. Dozdobila jsem chipboardy, umělými kamínky, pompomy a flitrami.


S přáním se účastním challenge na blogu Christmas Crafts All Year´round na téma "Cool It!",


challenge na blogu ABC Christmas Challenge na písmena "N" - No fuss & "O" - Over the top. 


1 komentář:

  1. Such a super cute Christmas card, lovely colours and a funny image. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge. Hope to see you again next time.
    Dorte x

    OdpovědětVymazat