Translate

úterý 3. září 2019

Svatební Field Lilies

Svatebních přání není nikdy dost, tak tady jedno další, vytvořené podle aktuální paletky Lemoncraft na září.

Podkladový papír jsem použila ze sady Field Lilies (Lemoncraft), na něj vrstvila papír s motivem dřeva od Mintay (Cozy Evening), použila jsem krajku, vánoční borduru KaiserCraft, zdobila jsem vrstvením vystřižených motivů listů a květin, chipboardy, papírovými květy, washi páskou, ozdobnou svorkou s diamantem ze svatební kolekce My mind´s Eye – Fancy That! a enamelkami.
Otiskla a vystříhla jsem motýlka ze sady razítek Soul Mate od Piatek13 a nalepila jsem ještě vlastnoručně vyrobená "provázková kolečka". Po bocích jsem přání ručně obšila.


S přáním se účastním také challenge na blogu Paper Craft Crew na téma Butterflies and Blooms,

a challenge na Tuesday Morning Sketches, podle tohoto sketche jsem vytvořila celou kompozici přání.

5 komentářů:

  1. Your wedding card is absolutely gorgeous!! I love every element!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    OdpovědětVymazat
  2. Oh wow! This is stunning. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful wedding card! Thank you for joining the Paper Craft Crew!

    OdpovědětVymazat
  4. Piękna praca,
    dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful, romantic card :)
    Thanks for joining us at the Lemoncraft Challenge :)

    OdpovědětVymazat