Translate

neděle 16. června 2019

jeden bannerek, dva květy a tři lístky...

Podle zadání challenge na blogu essy-floresy jsem vytvořila svatební přání.
Podmínky jsou jasné... 1 vlajka, 2 květy a 3 lístky...
Volila jsem krémové tóny a bílou, lístky jsem doplnila jemně v zelené. Zdobila jsem sisalem, papírovými lístky a růžičkami, perličkami... Podél vrchního okraje jsem přání ručně obšila.

5 komentářů:

  1. Super 👌 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu. pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat
  3. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpovědětVymazat
  4. Ciekawa praca dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy DT Pati

    OdpovědětVymazat
  5. Super praca i interpretacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpovědětVymazat