Translate

sobota 31. března 2018

Jarní vintage.

Dnešní inspiraci přináším ve vintage stylu. Jarní přání bývají pestrá, s jasnými barvami. Jako "rebelka" jsem to opět potřebovala udělat jinak...

Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Na podkladový papír jsem sáhla po částečně lakované čtvrtce s ornamentem ze sady papírů Kaisercraft (Hunt and Gather) a kombinovala jsem s UHK Gallery. Na slepené podkladové papíry jsem natřela bílé gesso a pak hned přes šablonu strukturovací pastu.
Použila jsem práškovou barvu a také embossovací prášek (Stampendous – Shabby blue embossing enamel). Hrubšími částmi jsem mírně poprášila papír a zapekla jsem z rubu, aby se pistolí nerozfoukal. Prášek vytvořil tečkovanou bílou strukturu, místy se zlatými kapičkami a modrými třpytkami.
Stejný prášek jsem natavila na ozdobný rámeček, tentokrát jsem chipboard poťupala pomaluschnoucí embossovací poduškou a zapékala napřímo z vrchu.
Na zdobení jsem použila bílou širokou krajku, na tu jsem teprve nalepila rámeček a shluk květin, rozetku Santoro, nalepila jsem pomocí 3D čtverečků vintage výsek dívky a pak jsem na lepidlo nasypala ještě zdobící slídové vločky. Na štítek s textem jsem použila vellum.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové čtvrtky KaiserCraft (Hunt and Gather)
Finnabair art basics – Heavy Gesso White
Finnabair texturovací pasta White sand
plastová šablona (template cathedral of love)
embossovací prášek (Stampendous – Shabby Blue Embossing Enamel)
papírové květiny  (Prima Marketing – Perles Tea Thyme
papírová rozetka Santoro
slídové zdobící vločky Finnabair – Granite
3D pěnové lepicí čtverečky

Žádné komentáře:

Okomentovat