Translate

pátek 24. listopadu 2017

The Male Room Challenge - Use Vellum

Existují výzvy, kterým zkrátka neodolám, kdyby se dělo nevím co... ;) Použití vellumu, jako podmínka, k nim patří. Vellum jako materiál se mi opravdu líbí a vytvořila jsem s ním už spoustu přání. Toto je dalším v pořadí a účastním se s ním soutěže na blogu The Male Room, Challenge 74 - Use Vellum.
Na přání jsem zvolila kraft základ, vzhledem k přírodnímu motivu. Použila jsem otisk razítka jelena od Carabelle Studio a před razítkováním jsem na kraft papíru vytvořila bílou podmalbu. Motiv razítka tak lépe vynikne.

Zdobila jsem papírovými výseky, filcovou vločkou, přidala jsem ozdobnou svorku také s motivem jelena a rolničku přivázanou na zlaté niti. přání jsem místy opět ručně obšila.

3 komentáře:

  1. Love the dotty vellum! Adding a layer of white paint to the kraft card really helps to show off your stamped image. Great male card! Thanks for joining us at The Male Room this fortnight. Good Luck!

    OdpovědětVymazat
  2. The vellum makes a great background to that gorgeous reindeer image. Thank you for sharing your card with us at The Male Room.
    Chris (DT)

    OdpovědětVymazat
  3. WOW! I LOVE the stamp, such a fabulous male card. Beautifully worked. Thank you for sharing your lovely card with us at The Male Room. - Faith DT

    OdpovědětVymazat