Translate

pátek 15. září 2017

Svatební mrazení.

Pro dnešní inspiraci jsem vytáhla vánoční  kolekci KaiserCraft Silver Bells Paper Pad a musím Vám ukázat její možnosti použití. Mimo vánoční přání se z ní dá totiž tvořit i krásně svatebně.
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Vybrala jsem si světle modré scrapbookové papíry a použila jsem z nich část bez motivu sněhových vloček (ty si nechám opravdu na vánoční tvoření).

Tvořila jsem na čtvercovém bílém základu a na naformátovanou čtvrtku jsem šedou barvou narazítkovala skvrny, přilepila jsem bílou potištěnou stuhu, po okrajích jsem ji zase přišila. A rozhodla jsem se pro decentní zdobení. 

Ideálními doplňky jsou výseky v modré barvě a perleťové půlperličky. Srdce jsem vytvořila z bílé smršťovací fólie Artshrink (řádně spečené pomocí embossovací pistole) a doplnila už jen zlatou nití, bílým třešňovým květem a flitrami.

Druhé přání jsem zdobila ještě méně, otisk dokonalého svatebního razítka, zlatá nit a flitry úplně stačí.


Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
sada čtvrtek KaiserCraft Silver Bells Paper Pad
bílá smršťovací fólie Artshrink
papírový květ (cherry blossom white)

BoBunny sada samolepicích dekorací

Žádné komentáře:

Okomentovat