Translate

čtvrtek 1. června 2017

Rychlé přání ke DNI DĚTÍ ;)

Den dětí je už dnes a rodiče jsou se svými pozornostmi určitě už nachystaní. Pokud ale nemáte pro dítko přáníčko, ukážu Vám jedno velmi rychlé, které určitě udělá radost.
Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Takže honem na to, možná to ještě stihnete... Anebo se Vám inspirace bude hodit na dětský svátek či narozeniny.


Rozhodla jsem se k drobným dárkům přidat ještě pastelky. Jsou docela dlouhé, takže jsem musela zvolit tomu odpovídající velikost základu přání, to znamená - také dlouhé ;)
Na základ jsem nalepila scrapbookový papír (barevnost jsem s láskou vybírala pro holčičku), na něj jsem nalepila 2 proužky oboustranné pásky
Délku pásky jsem změřila podle pastelek vyskládaných vedle sebe. (Lepší je nalepit menší kousek než větší, abychom mohli pak stuhou pevně přivázat pastelky a nevypadávaly nám). Na kousky pásky přilepíme pruhy stuhy a do nich pevně uchytíme pastelky. Stačí svázat na mašličku.
Na pravou stranu jsem pomocí gelových teček přilepila (půjde dobře oddělat) otisknuté razítko medvídka, určené k dětskému vybarvování. Pro kluky můžeme otisknout auto nebo třeba razítko dinosaura.
Pastelky jsem ještě pro jistotu zajistila pomocí obrovské kancelářské svorky, konce pastelek se o ni krásně zarazí.
Zbytek pastelek se třemi chybějícími kusy předám běžně v původní krabičce i s přáníčkem :)

   
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
oboustranná lepicí páska 

Žádné komentáře:

Okomentovat